چرا مبلمان اداری دکوپارت۱ !!!
مدیران حرفهای همیشه درصدد فراهم سازی محیط کاری استاندارد و شکیل و در عین حال راحت و انرژیبخش برای کارمندان خود هستند تا با ایجاد حس اعتماد به نفس و انگیزه در آنها، راندمان کاری را ارتقاء دهند.
قطعاً چنین محیطی میتواند موجب رضایتمندی و حس آرامش برای کارمند شود و با میل و اشتیاق ایجاد شده، در اشل کاری خود متعهدتر و موفقتر عمل نماید.
شرکت دکوپارت۱ به پشتوانه سالها تجربه و تخصص، توانسته است به این اندیشه جامعه عمل بپوشاند و با تجهیز، طراحی و بازسازی داخلی ساختمان و محیطهای اداری به بهترین کیفیت، سطح عملی آن را ارتقاء داده و سبب حال خوب و پرنشاط مدیران و کارمندان شود.
استانداردها و استراتژی گروه طراحی دکوراسیون اداری دکوپارت۱
ماحصل برگزاری نمایشگاه مبلمان اداری برای شرکت بزرگ دکوپارت۱ دستاوردهای با ارزشی به همراه داشت و همگام با برنامه توسعهای این شرکت، منجر به تولید وافزودن محصولاتی جدید و متنوع در گروه میزهای کامپیوتری، مبلمان اداری، فایلینگ و پارتیشن شیشه ای گردید.
این آغاز ماجراست چرا که فرآیند پیچیده برنامهریزی تولید برای کالاهای سفارشی، تعداد بالای اقلام نیم ساخته و محدودیتهای زمانی در تحویل محصولات به مشتریان، مواردی بودند که هیچ یک از ابزارهای موجود در بازار، برای رفع آنها کافی نبودند.
این توسعه ناگهانی، عملیات برنامهریزی و خدمات پس از فروش محصولات را کمی با چالش روبرو نمود و سبب گردید تا شرکت، اقدام به ایجاد تیم تخصصی تحلیل و بررسی در این زمینه نماید تا با ارائه راهکارهای مفید، سبب تسهیل در انجام امور و افزایش بهرهوری گردند.
تحقیقات با نتیجه بهرهگیری از تکنولوژی فناوری اطلاعات (IT) به پایان رسید و شرکت تأسیس دپارتمان IT را به وضوح احساس و اقدام به پایهگذاری آن و جذب نیروهای متخصص در این حوزه نمود.
استفاده از این فناوری، در افزایش دقت و سرعت عملیات انجام کار بسیار مؤثر واقع شد و به خوبی توانست مشکلات پیش رو را هموار نماید.